Fredag .... vaaaa!

Eedan fredag !! Veckan går sååå fort... jag går å lägger men på måndag kväll och vaknar på fredag morron !! 
Denna super fina grytan fick jag av Nisse... den kommer sökert från farmor Kerstin som alltid haft god smak :)
 
 
Denna låg i brevlådan idag...alltså ingen peruk idag heller.Det är skoj att handla på Wish.com ibland är det jobbigt att vänta för det tar ju sin tid :) Men idag kom jag på att det e ganska skoj oxå :) För jag hade ju glömt att jag beställt den fina ringen.... så det blev en överraskning :)
 
 
Dom blir så stora flickorna i Sälen...växer så det knakar :) Det här är Amanda. hon tränar gymnastik och är fantastiskt duktig :) Henne kommer vi att få heja på i OS om några år :)  Söt som socker :)
 
 
hahaha...Detta är Bobbi å jag å Leonard höll på att skratta mjälten urled när Bobbi provade sin favvo hatt :)
 
 
Detta är Stina-Lisa-Berta-Greta....mitt första barnbarn..... Hon är en talangfull tös...Emelies dotter ju...så dansa, sjunga å spela teater...de kan hon. Och Geni, som sin mor så klart :)
 
 
 
Mina Sälen sötisar.... ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0