En dansuppvisning =)

Jag gick här fram å tebax flera gånger medan jag väntade på MatHem =) Bom var några minuter sena så jag var uttråkad. Så tog jag tag i stolpen vid trappen..... ja balett, det e nått jag borde pyssla med...så några Plié.... ett par Pas de chat.... å avsluta i relevé... Jo visst det provar jag
Efter några försök som satt som en smäck (tyckte jag) hörde jag kontisga ljud från vardagsrummet....Sprang på lätta fötter....balett inspirerade steg in å hittade Jullan på golvet !!
Hon låg där å vred sej, som i smärtor. Det var bara efter ett par försökt till "mun mot mun" som jag förstod att hon skrattade...
stött frågade jag vad hon skrattade åt.... å ja, de berättade hon ju så klart...tjatade att hon skulle få filma mina balettföreställning å lägga ut på tuben !!!
Jag förstod ju av hennes skratt att hon inte var imponerad av min färdighet.... snarare ville hon ha nått att skratta åt.
2 sekunder senare knackade det på dörren och MatHem kom...han såg skräckslagen ut...likblek och han skyndade in med påsarna å sprang därifrån.... när jag tittade ut förstod jag att han förmodligen hade sett hela min föreställning !!!
 
hmm.... min konst uppskattas inte ♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0