Regnig dag igen...

Å jag har ont i huvet som ¤#"#¤%&.... tatt piller nu så hoppas det fungerar. Annars får jag väl ta en kopp kaffe !Jag har gjort en del idag....på de här drömfångarna så ska det ju hänga saker ner....dom sakerna har jag pelat med idag.... sånt där pillgöra som tar tid men blir fint.
 
Dom här står på köksbordet fortfarande...Bobbi ville jag skulle göra grått hjärta på de stora
 
 
 
Det här var styrofoam hjärtat jag köpte...det skulle ha vart en ring...men hjärta går väl också. Svårare att få dit tulpaner å nån kyckling bara =) Men det går väl =)
 
 
 
Pelat dit gult garn och ett par tulpan blad....ska grunna hur jag ska göra tulp0aner =)
 
 
 
 
Nu är flera snart klara =)  Men jag fick nya ringar igår så får väl göra dom också =)
 
 
 
Äntligen har jag gjort örona på Nalle mattan....den har bara legat här utan att jag tagit mej för att göra nått. Nos och ögon kvar...... antagligen lär det dröja......
 
ses snart....om en timme =) Ska vila bort huvudvärken.... Åska kanske ?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0