Promenad...

Tog en glödlampa med mej...till den fina skrivbordslampan som Amin svetsade ihop till mej.... Me inte ens på Lampaffären hade dom sånna lampor. Men Bossen där tog reda på att det var en glödlampa som SynCentralen delade ut till synskadade på 90 talet !!! Hur han hittade den förstår jag inte =)
Men jag köpte en helt ny skrivbordslampa...inte lika snygg men får väl duga !
På apoteket fick jag hjälp att få i mej allergi piller...den här sorten fungerade bättre. Har inte alls vart hängig. Skulle köpa stoppnålar (/har förlagt min) så jag gick in på en Sybutik....Damen där satt och lyssnade på en talbok =) Men när jag frågade efter stoppnål såg hon ut som ett frågetecken ! Tjock synål ?..... -Näej, har bara smala, sa hon och såg rent förnärmad ut =)
På ICA hittade jag en tjuuuusig tupp !!!
 

En "rymdkadett" som leker Spiderman... och ett par "Butar"
 
 
 
 

Jag har städat skrivbordet....men så vips har jag hunnit göra grejs som blir kvar där...tills jag hittat var jag ska göra ve dom !
 
 
 
Kan inte låta bli...en till liten Mini ♥♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0