kort promenad....

Ingen bra dag...huvudvärk efter skenande puls..... Men tog en Micro promenad ner till bäcken å så vända å gick hem igen. Lagom när det känns som varje steg blir mitt sista....
Får allt beställa tid på måndag till doktorn....
 
När jag skulle gå ut, kom ner i hallen så kom jag på att min bästa orange vår jacka hängde där uppe. Orkade inte gå upp igen så tog vinterjackan....  Kanske passar bättre också tänkte jag, för det blåser och e grå trist. Men kom ut å det var VARMT....jätte varma vindar också !! Blev svettig innan jag kom ner för trappan.
 
Denna lilla blomman hittade jag brevid min trappa =) Jag gick till bäcken å vända å gick hem igen.....
 
 
 
 

Undrar om man kan fiska i den bäcken =)
 Fint å sitta där med ett metspö.... ingen krok, kanske inte ens ett snöre.... Bara sitta där =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0