Klant e jag.....

Jag har allergi.... tror att jag börjar nysa så fort det vart en soli dag.... några plussgrader så kan jag knappt göra nått...nyser å nyser medan ögonen rinner. Astma medicinen går varm.... om jag går ut blir jag svimfärdig och nyser som en tok....ögona gör ont som %¤#"¤%%&
Sååååå....jag letade på min medicin låda och tog en karta..... det är ju ytte pytte små piller.....  jag har nu tagit dom i flera dagar men ändå nyser jag....ögona gör ont...... hostar som en tok !!
ojojoj...... Måste jag få en tid och få bättre piller.....
 
Så visade jag Bobbi vilka jag tog..... För hon tyckte jag skulle gå till doktorn.
 
 
EX-LAX pursennid !!!
 
Jag vet inte vem som lagt dom i MIIN medicin låda..... Men det är ju inte allergi piller !!! För jag vet vad LAX står för !!!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0