Hoppas hoppas...

På fint väder i morrn.... Kanske så jag till och med går ut en sväng =) Till Lampaffären. Jag behöver en glödlampa som jag inte hittar nån stans....borde finnas på lampaffären !
 
Jag behöver ut och gå....visst har jag pratat med mej själv här....i godan ro med virkningen. Men när jag börjar prata med reklamen .... då har det gått fö långt !
- Brukar Du leta efter hotell på nätet ?
-Neeeeej ! Kan Du slutta tjata ! Jag har svarat många gånger !
- Jag haaaatar TRIVAGO !!! Sluta tjata !!!
 
Har gjort 2 drömfångare, en aprikos och en vit...Bobbi får montera den vita...och det där som ska hänga ner under....fjädrar, pärlor å sån =)
 
 
Jag har gjort färdig en Nalle nu...ska får dit ögon och armar bara =)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0