Det SNÖAR !!!!!

Snöblandat regn i och för sig...men ändå !!! SNÖ...!!!
 
Jag sitter och väntar på Leonard, han ska komma och vara med mej en stund idag..... mamma å pappa jobbar =) Så vi ska göra en "lekhörna" i vardagsrummet ! Det kan bli skoj.... bra att det rummet används också nån gång. Jag går knappt in där ens. Bara Bobbi och Denise som sitter i soffan där ibland...och Jullan när hon kommer =)
Så.... en lekhörna blir bra =)
Vaknade med en idiot huvudvärk.... ögat som jävlas som vanligt. Halva huvet bultar. Högt tryck i ögat så masserar det =) Det gör ont som attan för jag måste ta i ganska hårt. Så när det släpper så känns det som när man klämmer ihop en badkula och den brister. Ögat går ju inte sönder men trycket släpper och det blir bra. Hjälper inte det så får jag ta yoghurt med massa socker i...det brukar också hjälpa mot trycket. Jag fick ofta koncentrerat socker upplöst i juice på ögonmottagningen för att dämpa trycket. Ett bra knep.
 
Virkar på en kappa till Shirin eller Mirjana...beror på vem den passar till =)  Virkar "mormors rutor" får se hur stor jag gör...duk eller överkast =) Beror på tålamodet =) Virkar på Nallemattorna....Aprikos matta....Aprikos gardin.... Stickar 2 tröjor....... och gör Drömfångare....så jag har lita att välja på =)
 
Ett par till saker som står på tur...... Tuppen gillar jag, den e rolig =)
 
   
 
 
Sommar klänning när det snöar !!! Ja men det måste ju bli sommar nån gång !!!
 
 
 
Kan bli en gullig gardin till köket.......
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0