Solig dag igen ♥

Inte roligt att vara förkyld i detta  väder.... Hett som f*n.......  Men men underbart att fått igång datorn igen !!
Samtidigt e jag glad att jag var sjuk nu när den var kaputt...för jag hade nog fått ett tokspel om jag vart pigg å kry, men utan dator =) Eller så hade jag legat på stranden hela dagarna kanske :)
 
Vi var upp på berget å handlade lite...jag köpte lite mera garn.... Men när vi åkte uppåt så såg jag att de konstiga träden hade fått löv !!! De ser fortfarande lite konstiga ut...men finare med löv kanske =)
 
 
 
 
 
 
Som Ni ser åkte vi bil...men Bobbi saktade in i alla fall =) Jag gillar de där träden ! Men vet fortfarande inte vad de heter....rasen alltså.
 
Ses ♥♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0