Sendrag ....

Ja det är ju nått irriterande...å det gör ont. Att vakna med sendrag i varenda sena i hela ryggen.... DET var inte ett trevligt uppvaknande !! Nu har det släppt...nästan allt..... Så snart kan jag skratta åt det =) För hade nån sett det så hade de nog trott jag var besatt av nått läskigt... (Som i exorsisten)
 
Ett av mina stora näjen är att lyssna på talböcker.... www.storytel.se är favoriten. Senast lyssnade jag på den sista silverbjaelke .... å ja, jag kan inte hjälpa men varje bok så tänker jag att man måste ju vara lite sjuk i huvet för att kunna skriva så där. Eller måste dom ta alla mänskliga, vettiga tankar och så totalt vända på allt...å så skriva ner det. Slutade lite abrupt oxå.... men bäddade väl för en till bok.
 
Varmt som i en bastu här.... å jag hostar å kraxar fortfarande...men men... Har kommit ett till garnpaket idag.... Det är nog stort så Bobbi får köra mej =) Men nu sa till och med Leonard att jag inte kan köpa mera garn =)
 
Jag hittade en bild som jag gillade massor... å jag tror nog att det går att virka den bilden med "corner 2 corner" eller smårutorna.... Lättast med smårutorna tror jag (Visat bilder på det tidigare)
 
 
 
 
Jag gillar båda två, men den översta ska jag nog göra ! Superfin. Som alltid hittade jag de fina bilderna på pinterest.com
 
Vi ses väl till kvällen ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0