Torsdags utflykt !

Skulle ju till doktorn.... jag visste att det var en bit att gå... men var osäker om jag skulle hitta, har ju åkt bil när jag vart där förut å nu skulle jag gå. Så, jag gick så jag hade en timme på mej att gå dit....
Solen sken å det var stekhett.... men jag lunkade på.... och kom fram med en halvtimme tillgodo !! Men jag flåsade som om jag sprungit maraton !
Så fick jag gå in till doktorn...å vi pratade om allergier och astma.... så skulle han lyssna på lungorna........................................................................................................ å jag tror jag vart nog med om den underligaste undersökningen någonsin ! Jag skulle nog tro att jag blev antastad ...... !
OM, jag inte vore 57 år... å tjock som en tunna !!!
 
obehagligt var det......... sen skulle jag lämna blodprov..... å då blev jag förolämpad !!! Sköterskan pickade fel..... hittade ingenstans att sätta nålen. Å jag hade talat om att det är vanligtvis svårt att picka mej......
Då sa hon.... sticker Du dej ofta ? Så det har blivit ärrbildning kanske ?
Sååå... hon fick "mjölka fingrarna"
 
jag gick därifrån obehagligt behandlad och förolämpad!
 
 
Men jag fick åka bussen hem gratis :) Alla kan ju inte vara så trevliga som en bussschafför !!
 
ses 
 
En som betalar för sig
2017-07-27 @ 17:42:45

Plankare, man ska betala för åka buss!

Svar: hahaha....... näe, jag plankade inte...jag stod där med kortet i handen... men snälla schaffisen sa bara -Gå å sätt dej Du =)
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0