Provdocka

Jag behöver en provdocka...måååste ha en provdocka. Ids inte springa efter Julia å försöka få henne att prova allt =)
Så jag kollade på tradera å där fanns det ......
 
 Sån här vill jag ju haaaa... sån måååste jag ju ha !!! =) Den kostar 680:- lika mycket som en provdocka...men denna är det fri frakt på =) måste spara ihop å köpa en sån där =) Såååå coool =)
 
Det finns ju sååå mycket som jag vill göra...som de här bilderna som jag hittade på pinterest.com
å jag vill inte springa å jaga Jullan för att mäta å prova =)
 
 
Denna var ju oxå så gullig...lätt mönster är det ju oxå så det borde jag kunna lista ut hur man ska göra....
 
 
Den här är mysko...=) Vet inte vad det är för nått men ser sånna där överallt =) Så jag får nog lov å göra några stycken =)
 
 
ses....
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0