Tisdag hela dagen...

En trevlig dag med Leonard och Bobbi på IKEA =) Vi skulle hämta Leonards nya säng =) Det visade sej att sängen låg i tre lådor som vardera vägde ca 6 ton !
Som tur va kom en äldre man spingade på parkeringen och hjälpte till att få in enländet i bilen =) Och det enda han ville ha för besväret var en kopp kaffe =) Hjälpen var väl värd varje krona i den hundringen han fick !!
 
Jag gillar att sticka och virka, men jag gillar inte att sy in trådändarna =) Jag brukar lägga på hög allt som e klart men inte monterat eller insydda trådar.  Alltid kommer det nån till slut som vill ha och kan sy =)
Men jag hittade en tröja där allt ska hänga löst =) =)
 
 Jag gillar färgerna och modellen, men absolut inte att trådarna hänger så där =)
 
Ses ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0