Söööndag !!!

Bingolotto ikväll då.....men inte för mej =) Jag slipper =)
 
Jag har plockat lite å grejjat. Har packat upp de mesta men jag ska ju hitta en bra plats till allt också =)Nisse köpte stora förvaringslådor med lock till mej...jätte bra att stoppa garnet i så det inte dammar så.
 
Detta är en av dom...55 liter får plats. jag har räknat ut att jag skulle behöva ca 8 till...för garnet jag har här. Inte tala om det ganet som är kvar på vinden i Åstorp.
 
 
 
Min lilla gulleputt =) ♥ Den där hundbädden köpte Nisse till Shirin när hon skulle lära sej sitta själv =) Slipper lägga kuddar runt eller stå på vakt, mjuka kanter runt om. Och Shirin älskar den ännu =) å Visst ser det mysigt ut ♥♥♥
 
 
 
Å här har figuren hittat en soffa....liknar bara mer å mer mej =) Ligger där i godan ro...hehe
 
 
 
å en sak till..... jag ska inte behöva känna mej skyldig eller nått annat än glädje för att jag fick blommor !!
Jag ska inte heller behöva bli förolämpad för att jag fick blommor !!
 
♥♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0