snart är det Mååååndag =)

Det har vart en trevlig helg med underbart sällskap av Bobbi och Leonard. Och som grädde på moset så kom Amin och hälsade på och hade gulle stina Shirin med sej ♥ Hon ville sitta i mitt knä å mysa hele tiden och ville inte följa med hem igen =)
Här sitter mysisarna i har det gött i soffan...tittar på favofilmen "En värsting till syster" både ettan och tvåan !
 
 
Gulleplutten var sååå söt när hon kom ♥♥
 
 
Och jag fick också det nya garnet jag köpt.....hääärligt garn som jag inte vet ännu vad jag ska göra med =) Tar gärna emot förslag.
 
 
När de kära åkte hem igen så har jag setat och skrivit ytterligare 120 frågor.... skrev ca 300 st igår !!
Men de räcker ju inte så länge  190 st går åt nästa vecka !!
 
ses snart i chatten....18-23♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0