Min soffa

Jag gillar min soffa...den är mörkblå med många kuddar till ryggstöd. Inte märkvärdig alls., men skön att sitta i och skön att sova i också. Jag såg en bild på hur man skulle kunna ändra om den lite =) Precis i min smak =)
 
 
Ojojoj va jag gillade det där =) Färgglad å fin ♥♥
 
Jag har haft sendrag i vaden heeeeela dagen !! Jag såg en bild i morse på en man som stod i en märkvärdig pose´....kan väl inte vara så svårt tänkte jag.....och sen gick det som det gick......
 
 
Jag lovar....förenat med livsfara att försöka !! Borde förse bilden med en varningstext !! Jag kom så långt så jag böjde vänster knä....lyfte högra foten.... kom ca 3CM....sen ville inte vänster knä vara med mer.... Sendraget började senare då jag skulle koka ägg. Men det var säkert bildens fel !! =)
 
Ses snart =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0