Häääärliga Måndag

Söndagarna börjar likna %¤#%&(%&¤ igen....vet inte om det har vart bra ett tag, eller om jag inte chattat söndagar ett tag, eller om jag är tillfälligt förvirrad.....
Jag tycker det är sååå skoj när nån vinner en 20a. Allra skojigast är det när den som vinner blir glad. Men när det går så långt att "nån" kräver att vinns varje timme...och om "nån" inte vinner så har Jag gjort nått fel ! Och den som vinner ska tacka "nån" ....ojojoj.....
 
Å ärligt talat kan jag ÄNDRA mej 5 kvart i timmen om jag vill !!!
 
 
Jag försöker hitta nått rolig mönster att sticka....måste ju göra slut på mera garn =) Och nu var det roligt att sticka lite. Har ju virkat mycket på slutet.
 
Denna halsduken gillade jag lite snygg....
 
 
 
Dessa blyxor gillar jag också... Leonard, Shirin  Mirjana, Imber hade passat bra i dom..... men så får jag en bild i huvet på Olli Fjonkidonkan och Pjåpen i sånna....varma och goa..... Skulle väl va gött om rumpan ♥
 
 
 
Kappa och tjusig hatt..... skulle vart sååå fint på småflickorna ♥♥
 
 
 
Pingviner är ju jätte gulliga....men denna är nog den gulligaste jag sett =)
 
 
Den här vill jag ha.......
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0