Gick en sväng...

Gick åt det andra hållet idag....solen sken och det blåste som attan. Himlen är blå med små vita moln så det känndes hääärligt att promenera i hodan ro. Jag ville se Båstade svar på OJ
Mycket större ICA här...men dom har inte garn....det e synd. Får väl tjata på dom. Det var trevligare att gå åt detta hållet....många fina hus att se på. Och jag såg efter vägen ett par parkbänkar som kommer att bli perfekt att vila benen i sommar. Såg också en bro över en liten bäck.... säkert jätte fint där på sommarn.
 
 
 
På ICA fick jag syn på en lite pojk jag kände igen....=) Leonard hade hittat ett monster....men det var ju bara en ren. Inte lätt för en Skåne Pojk att veta vad en ren är =)
 

I detta huset bor jag...på Övervångingen...de fönster åt detta hållet är vardagsrummet. Vid de 4 fönstren ovanför ytterdörren, där sitter jag vid skrivbordet =) Där är som en stor hall.
 

Jag glömde allt jag hade tänkt handla på ICA...kom hem med helt fel saker. Skulle ha en glödlampa å jag köpte Juice !! Undrar hur jag tänkte där då.
 
ses ikväll ♥♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0