tröttsamt.....

Hej Karl

Jag har förstått att alla spelare som chattar är sååå trött på allt tjafs, gnäll,
och bråk i chatten...å det förstår jag. Igår var det ******...ikväll är det **********
i morrn kommer det vara nån annan!
Eftersom det är jag som lockar fram det elaka hos en del så tänker jag att det bästa
för både Bingolotto och Mej är att sluta som chattvärd.
Om kvällens troll fortsätter så kommer jag att logga ut å sluta chatta !!

 

Lilian

 

PS; av hänsyn till KARL !!! har jag gjort ***** istället för namn på de elaka %¤¤##¤%% ........

Inger Magnusson
2017-12-12 @ 19:27:57

Hej goa Lilian
Jag tycker INTE att du ska sluta som cv, se heller till att orosmomenten avstängs, för det är inte kul med detta tjafsande från vissa personer man blir så jäkla trött på deras gnäll och kommentarer,
Kram på dej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0