Soliga tisdag😎

Fick Äka bil med Bobbi till Willys.... behövde handla lite.... men dÀr kunde man inte skicka paket,sÄ Michael jag kunde inte skicka nu heller. Soligt Ä fint idag mÀ sÄ jag kan Inter gÄ ut.
Bobbi sĂ€ger att det ska regna i 2veckor nu sĂ„ snart sĂ„ 😜
 
Det har Äskar heeeela natten !!!!!!NÀr jag ska göra Karl dockan...hur ska jag fÄ till kort hÄr och skÀgg !!?? Grunnat massor pÄ det tills jag hitade detta garnet =) Det blir ju perfekt :)
 
 
 
 Nisse dockan har jag kommit en bit pÄ ....huvud och torso klart...det Àr ju rumpan som tar tid ;-)
 
 
 
VÀrldens finaste Shirin !!! Hon Àr sÄÄÄ lik sin mamma...jag blir full i skratt nÀr jag ser det =) Förutom hÄrfÀrgen...Denise hade nÀstan helt VITT hÄr nÀr hon var liten. Som tonÄring började hon fÀrga hÄret !!!
Alla mina flickor Àr egentligen rÄgblonda !!! Bara Jullan som fortfarande e blond....ibland =)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0