Många fina människor

Det är synd att det händer...att elaka människor "Troll" tar över och överskuggar allt det fina som faktiskt finns. Vår chatt är helt annorlunda...för Vi CV delar med oss av vår vardag å våra liv ! Och det är en av de egenskaper som gör vår chatt unik och sååå populär !  Och det är tydligen det som Trollen inte gillar...i alla fall när jag gör det :) Men egentligen ..... vem bryr sej !
Sååå.... Karl ringde å tjatade :) på mej att stanna kvar :) Så hoppa i Ån Troll :) Jag gör som jag vill !
Så vi ses väl i morrn då....idag ska jag städa ? Kanske virka på en gardin jag vill sätta upp =) Dockorna får pausa lite...3 är färdiga å 2 halvfärdiga.....
Flera som velat att jag skulle börja sälja dom :) Kanske nått att grunna på så jag sparar ihop till ett nytt köksbord :-)
 
 
 
 
 
 
 Nääääe...jag vill nog allt ha dom kvar å pyssla med....virka tomtekläder till dom till vintern :)
 
 
Jessica Högberg
2017-08-29 @ 13:15:53
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kul sätt att finansiera bordet annars;)

Svar: hej hej....ja jag kanske gör det :) men frågan e ju om nån skulle betala för sånt trams :)
Lilian Larsson

Jessica Högberg
2017-08-30 @ 07:42:01
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Finns bara ett sätt att få veta;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0