Härliga lördag....?

ser bra ut än så länge, grått å trist men inget regn ännu 🌂 Jag följde Bobbi till ÖB igår så det var därför vi fastnade i en bilkö. Trist men jag gjorde flera fynd......
 
 En pall ... med lock så man kan använda den som förvaring oxå... å bara 99:- som hittat för en fattiglapp :) 8 tulpaner för 20:- så jag köpte 16...jag älskar tulpaner å jag har redan många, men man kan aldrig ha för många tulpaner :)
 å så ett poweband....? Nått man ska träna med..... Vet inte varför jag köpte det. Jag googlade för det fanns ingen instruktions bok med...å det såg jobbigt ut :) men men...får väl prova då =)
 
 
 Denna fick jag av MatHem.se....det syns väl =) Min favorit affär !! Sitter på kylskåpet nu.... skit oxå skrev jag för att en VIT penna på VIT bakgrund...det kan ta timmar att hitta den !!!!
 
Ses snart <3<3<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0