Söndag....

Måste ju röra på mej... så promenerade till ICA, tänkte köpa nått gott....Godis kanske =) Jag trampade iväg med mod i barm.... 14 steg senare så ville jag vända å gå in. Mina ben vill inte va med....framben alltså. Men jag tänkte godis godis godis....=)
47 minuter fram å tillbaka.... Jag köpte skivade rödbetor !!! Glömde bort godis !!!
 
Apropå träd..... De här träden gillar jag, jätte fina. Men lutar mer å mer.... Dom e väldigt höga...mycket högre än några träd jag sett förut..... Synd om de rasar
 
 
Här körde nån ner staket å stannade halvvägs in genom muren till en trädgård. Herr Gårman åkte omkull också.
 
 
Jag har tyckt att det har varit sååå fint här över Påsken....pyntat med fjädrat och rosetter överallt. Trädgårdar...infarter...affärer..... Överallt fina Påskpynt. Å jag grunnade på att här gillar man Påsken !!! Häärligt för det är mitt favorit pynt !!
Men idag såg jag en bil med släp som åkte och samlade ihop allt !! Det finns en firma man kan anlita för att fixa pyntet !! sååå hääärligt. Ska bli skoj att se Midsommar.... Halloween ... och Julen =)
 
♥♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0