Lördag..., =)

Skulle gå ut på promenad med Bobbi å Leonard.... Ska vi hämta paketet då frågade Bobbi å ja det var ju en bra idé =) Det blåste massor och i början var det kallt som %¤#"#¤ men det blev bättre.
Men tro det eller ej...lilla Båstad har TVÅ ICA !! Det ena ligger ca 17 minuter gångväg från mej..... det andra ligger på samma väg men attans långt..... å vi gick attans långt !! Leonard var smart...han somnade i vagnen efter ha cyklat halva vägen =)
När jag hämtat paketet å vi var på väg tillbaka så hade jag sååå ont i frambena !! Å det blev bara värre å värre för var steg. Nu vill jag kapa strax under knä på båda bena !
Jag hade fått ett ganska stort paket....
Fina färger var det också.... å 2 karameller i paketet.... men vet inte om det var värt de.... gör för ont.
 
 
Det här såg vi på vägen till ICA Nära ( attans inte NÄRA)  Konstiga träd... Skitfula tycker Bobbi men jag vet inte...underliga, annorlunda.....
 
Carl Adolph Agardh (1785-1859) är bysten som står där.
 

Till vänster gick vi...uppför en låååång sluttning som tog musten ur mej...längst där uppe låg ICA som påstods vara Nära, men INTE alls var nära !
 
Ses ikväll ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0