Fredag.... =)

 
Fri bingo igen ikväll... kl 20.13-20.45 En hel halvtimme gratis BINGO....Med riktiga vinster utam omsättningskrav =)
 
**************************************************************************************************************************
Ibland muttrar jag över att vara för väluppfostrad...... Ibland vill jag banne mej säga vad jag tycker !! För oftast går det till överdrift på gränsen till löjligt ! Och det verkar bara bli värre å värre...satt i system verkligen ! Men det får bli ordning på torpet......
 
Började virka på en grej....
 
 
 Så där ser det ut upptill.... Man börjar vid handleden...virkar runt hela armen, delar på mitten och virkar fram å tillbaka...så delar man på mitten igen och gör fram stycket å sedan bakstycket..... så virkar man ihop igen... och så ihop igen...å så hela ärmen ner till handleden.....
Det blir då överdelen på tröja eller klänning...beror på hur läng man vill göra den =) Snygg till solbrännan.... =)
 
fick idén av denna bilden
 
 
Att virka var ju ett lättare alternativ.... Tuff så där också....men jag gör den till en tröja...eller klänning =)
 
ses snart =)
 
 
 
 
ninni11
2017-04-28 @ 19:19:37

hej lilian, vad menar du med fribingot? vad går till överdrift jag tycker det är jättekul.

Må så gott

Svar: Jaaaaaa Fri Bingo är jätte skoj =) Jag menade nått helt annat =) Var nog lite otydlig där. Men Fribingo är jätte skoj =)
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0