Öppet brev till Ullen.

Hela eftermiddan igår gick jag och försöktre trycka ner det jag explosivt ville skrika i huvet på dej... men nänänääää...cola ner dej. Det är bara dumhet som snackar inget att bry sej om. Men så finner jag mej stå i kassa kön på OJ å bara häver ur mej - Herre jävlar hur dum får man vara !!!  Rakt ut i luften bara... torkar mej om pannan och ber folket runt om mej om ursäkt.... så går jag hela vägen hem å muttrar. Anstränger mej för att tänka på nått annat.... Lyckas en stund å så faller det på mej som ett snöskred i alperna....
-Korkade jävla %¤¤##¤%&% !!!!
OK, Gangster mentalitet i all ära...men argumenten är ju huvudlösa ! Sossarna får folket att ljuga och stjäla ??!!! Har aldrig hänt mej....
Och om man som DU ullen levt på det sossarna byggt upp....socialvård, sjukpenning, förtidspension...osv osv.... å sen va så korkad att tro att rasisterna Sverige demokraterna är partiet som ska lösa dina problem. Jo gå omkring med järnrör eller kulspruta det e din melodi va. Men Du glömmer PUCKO att det är DITT BARNBARN som Gunilla Schmidit vill möta på Öresundsbron med kulspruta !!!
 

”Kan ingen ställa sig på Öresundsbron med kulspruta!”

DET är vad Du röstar på !!! Demokratins baksida att sånna som Du får rösta !!!! Och kom inte å säg att hon är ensam om det i de där jävla rövar packet !!
 
 
En "Icke etniskt Svensk"  Tös som Du vill ska mötas med kulspruta, eller att hon ska registreras, och i värsta fall gå i en sämre skola, få sämre sjukvård och absolut ingen tandvård..... Ditt barnbarn.... Egotrippade fåne... LÄS !!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0