Hur klantig får man va....

Vi trippade iväg, lill grisen å jag, till djuraffären på andra sidan vägen... i Godan ro. Dags att fixa naglarna på lille Grisen igen =)
Han var sååå duktig....å blev sååå fin. Dom är duktiga där. Massor av erfarenhet !!
När vi var klara vände jag mej om och gick rakt in i en stäng dörr. Pang... slog skallen rakt in i dörren. Jag hade inte hört eller sett henne stänga dörren !!!
Jag hörde henne fnittra till...anstränga sej att låta normal och fråga ...- Gick det bra.
När vi kom ut såg vi en åsna =) Jätte gullig....
 
Men det luktade gott nån stans så vi gick runt hörnet, där ligger en restaurang som jag nyss hittat. Aldrig ätit där pga Nisses argument... -Kan ju inte va bra om vi aldrig vetat om den ??!!
Men jag bad tanten som alltid ropar -Är det bra med dej ? så länge hon ser en, att hålla vovven så gick jag in. Köpte en attans god doftande laxpaj, vände mej om å gick rakt in i en annan dörr !!!
Jag stapplade mej hem med 2 bulor i pannan och "är det bra med dej...är det bra med dej...ärdetbrameddej" ringande i örat !! (Hör fortfarande inget på höra örat) Men Sammi blev fin å nöjd =)
 
 

Kan ju säga att så där såg jag inte ut när jag kom hem =)  hehe...=)
 
Ses ikväll...å glöm inte ...........
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0