Allt överskott går till föreningslivet !

 
Ja så är det ju..... allt som e över ska dit. Men Bingolotto.se har ju faktiskt anställda också...så de behöver tjäna kosing. Inte så svårt att förstå va =) Och företaget vill naturligtvis att Föreningslivet ska få så mycket pengar som möjligt. Också lätt att förstå.....
Så.... om ett spel krånglar, uppvisar problem att göra det som ska göras..... "Laggar" går sakta...och sen i ilfart försöker hinna ikapp..... tydliga fel alltså.
Tror Ni då att personalen på BL sitter i fikarummet å säger..... -Äsch strunt i de !!! Vi tar LUNCH ! eller ....
-Fel ? Vad då fel ? ...struntar väl jag i ....
I så fall tror ni helt uppåt väggarna.... ( bet mej i läppen å skrev inte det jag tänkte )
 
SJÄLVKLART jobbar de som ett gäng illrar för att fart på spelet...hitta problemet.... lösa allt så jävla fort som möjligt !!!!
För att kunna dela ut kosing till Föreningslivet.
 
Å käre nån...Era 20or kan vänta !! Ingen som sitter i sjön. Men våra 2 pojkar i Support hade oturen att bli sjuka samtidigt och det är fullt lagligt...ingen som behöver lynchas för det. Och Gudars skymning JAG var/är också sjuk !!!! Måste vara nått mystiskt bakom detta...mystiken tätnar.......
 
Jag förstår egentligen inte varför jag ids bli irriterad.... men det är ju faktiskt 18 års gräns där...alltså borde det enbart vara vuxna där. Ok, jag ser väl inte en 18 åring som vuxen...men på väg att bli i alla fall =)
 
Å att Casper chattar ett par timmar i veckan är ju bara skoj.... Jag hade inte en aning om vem han va (inte den musik jag gillar) men jag googlade och fick se en gammal bild på honom å DÅ kände jag igen honom =)
 
 
 Jag vet att många i chatten gillar den dansanta musiken och gillar de Casper så är det ju skoj för dom. Och meningen är NATURLIGTVIS att han ska locka fler spelare !!! Inte alls svårt att räkna ut !!! Några glada blev det...som inte kommer att missa hans chattpass !! #casperjanebrink 
Så det är väl bra =)
 
Ses senare....ska vila så jag orkar senare...mitt öra och halva huvud dunkar fortfarande å inte hör jag nått heller !!! Men tålamod är en dygd ! Då är jag dygdigare än en jungfru i ett nunnekloster !!
 
♥♥♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0