Många fina tips....

Jag har visat många bilder på mattor som har vart fina, mysiga, mjuka eller praktiska .....denna mattan slår nog allt tror jag. Den måste jag bara göra. Inte bara för alla fina färger utan för att den är fin !
 
Bilderna har jag hittat på Pinterest.
 
 
Julgranar måste man ju ha så här till Julen. Som prydnader.... av Mormors rutor gör
man lätt denna fina gran.
 
 
denna granen är också fin
 
 
Katter...här Älskar Vi katter.... och jag har hittat några.  Såååå gulliga
 
 
 

♥♥
Å den finaste av alla........
 
 
Kan det bli sötare än så här !!!  Tavla, gardin eller ett överkast....bara att sätta igång ! Behöver Ni hjälp s¨säg bara till. Jag kan skriva ett mönster.
 
 
♥♥
 
 
 
 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0