Söndag...en eländig dag

05.05 gick jag och la mej igen...inte sovit nått på hele nata. Ser att jag inte är ensam med det eländet ! Jag tycker att Vi alla bestämmer att man ska sova gott och direkt man lägger sej ! Så där ja !
Nisse var på vinden och letade fram Jul kartongen.... men det finns en till som hon inte visste om...... där allt advent pynt låg......så, inget pynt i våra fönster. Jag ville ju göra som jag visat tidigare, men hittar inte passande papper. Ska leta lite mer..... borde ju finnas på nätet...orkar inte åka till stan.
 
Nisse har bakat pepparkakor och Amin bakar Pizza.....  Den delen av min mage som kan bli hungrig skriiiiker i högan sky på MAAAAAT nu =)
Å Nisse skrek nu att MATEN E KLAAAAAAAR !!! Amins hemlagade pizza e goooott...mums =)
 
sötast i stan..... Super Tjejen, med cape å allt....tofflorna mormor virkat passar till utstyrseln ♥
 
 
Nu har håret växt ut så hon kan ha ett spänne =) Jag har köpt massor till henne för det är ju såååå gullit =)
På kalas på busfabriken =)
 

hihi,,,,sötingen =) ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0