Väggdekor... ?

Om jag skulle göra alla sånna däringa blommor, fjärilar, träd å grejs...hur skulle jag då få fast de på väggen ? Trälim använder jag för att göra skålar å fotoramar..... Karlsons klister kanske ?  Om jag sen ska ta bort dom...då följer väl tapet å allt med ? Tapetklister då ? 
Jag får nog strunta i vad som händer väggen när / om jag tar bort grejset =) Det är ju bara EN vägg...inte speciellt stor heller.....  Det går ju att fixa...spackel å måla om..... Kan inte Amin de så kan Cerran de =)
Även om jag vill flytta till en lägenhet på marknivå så vill jag väl ha trevligt här...medan jag bor här. Å "Bolaget" är ki inte snabbast i byn på varken de ena eller de andra =) Så jag lär bli kvar här =)
MEN.... när jag vinner miljoners miljoner på lotto !!!! Då kan jag flytta var jag vill =) Å då har jag råd att fixa en tråkig vägg #%¤%¤"¤&/&%....hehe
Å väggen är ju bara såååå tråkig !!!!! Detta skulle förgylla min dag......
 
 
 
Väggen full med Blommor å blad...ett träd med äpplen å apelsiner i =)  Mitt jäkla träd kan ha ALLT växande där !!! hjärtan, ugglor, andra fåglar....... Jooo, för tusan....visst ska det bli fint =)
 
 
♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0