Kl 02.00 inatt

Jag hade inte lagt mej....ätt som det var blev luften tjock ...rökig vidbränd doft..... Jag började hosta och kraxsa och tänkte att Nu har minsann Nisse glömt nått på spisen !
Men när jag kom in i köket så var det Amin som vidbränt popcorn. Å där satt dom å fnittrade =)
Jag frågade om nån tatt in posten...ingen hade det så Amin sprang ner...å där fanns ett paket =) Måste va från KikkiLotta sa jag och öppnade....
Vi såg alla tre samtidigt då jag öppnat att det var fyllt med små chokladbitar...Snickers, Bounty, Center...mm .... mm
Alla tre anföll vi samtidigt paketet Jag slog Amin på fingrarna men han hann ta några....Nisse var på tok för snabb och tog mest...... =) Men Kikki, Du gav oss en trevlig stund när vi slogs om godiset =)
 
"Burken" spar Vi till Julafton =)
 
♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0