Onsdag....

Finns tydligen "elaka tungor" i chatten som tycker jag ska fortsätta hålla mej borta.....så jag ska grunna på det. 
 
Jag har flyttat in i ett annat rum nu =) Det var drygt att flytta allt rappel å rämmil, men nu är det klart =)
 
 
Jag köpte en Docksäng på www.tradera.com när den kom var det en massa dockor med. En sån nostalgitripp jag fick. Ytte pytte små dockor och så två st lite större. Denna, på bilden ovan föll jag för....♥ Den e som jag...gammal å sliten....vänster ögat paj....färgen flagnar.... vä arm ur led...
Ja, precis som jag.... ♥ Jag ska ta väl hand om henne.
 
Så.... med tanke på de..... Varför skulle jag fortsätta utsätta mej för dessa "elaka tungor" som måste kasta skit på andra för att må bra ?
 
Pjåpen ♥ Jag ska berätta lite om gråstarr op. Jag låg på lasarettet i Falun ibland flera veckor i taget. På ögon avd. Där kom de, nästan på löpande band, kvinnor som skulle starr op. Vi hamnade ofta i samma rum så jag hörde en del var nervösa och lite oroliga. Men vi pratade och skojade lite. Fanns EN sak de alla hade gemensamt å det var att redan dagen efter så såg de bättre och var såååå lyckliga över resultatet !!! Nu för tiden så söver de sååå "lätt" så när man vaknar så är man pigg igen på en kvart.
Det hela är över innan Du hinner blinka.... ;-) Jag är blind på vänster öga för gråstarr, men det går inte att operera. Så var Glad att Du kan få det gjort ♥♥ Det kommer gå super bra ♥♥
 
Vinn massor och ofta ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0