Måndag efter stormen

Det var förskräckligt va de blåste !! Fönster och balkongdörr höll på att blåsa in. Jag fick knyta fast balkongdörren.
 
När jag stog där å knöt blåste det in på mej som om jag skulle ha vart ute !! Gammalt skruttigt trä runt allt. Så jag var tillslut säker på att allt skulle gå sönder. Så jag flyttade mej till hallen ! Där finns inga fönster. Satte på en komiker på Tuben på hööögt ljud så jag inte skulle höra hur de blåste. Så där satt jag i hallen tills klockan var ca 03.00 då kunde jag gå in till sovrummet å lägga mej. Blåste fortfarande men inte lika.
Konstigt var det att under den värsta stormen ute i hallen kunde jag höra hur folk ropade till varandra utanför !!! Folk var UTE !!
 
Nu är det måndag å vinden har mojnat något..... Jag hoppas slippa gå ut.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0