Besluts ångest !!!!

Jag måste minsann sluta titta på virkade ideer =) Jag vill ju göra ALLT å jag vill göra det NU =) Finns sååå mycket fint att göra. Och ännu mer roliga saker att göra =)

Sånna där ville jag ju genast göra i olika färger...Buttar där jag kan lägga rappel å remmil i....eller Goooodis =)
 
 
Sånna här skulle alla mina barnbarn ha på fossingarna....kanske till å me jag =)
 
 
 
 
Ja dom här ska jag ju bara göra.....Sjääälvklart. Har en jätte tråkig vägg i hallen mellan toadörren och köksdörren....där skulle det vara fint med massa sånna här och några gröna blad.
 
Isbjörnen
2015-04-04 @ 07:59:43

Hej Lilian, fin sida du har. Mina barn vill jättegärna ha en del av de grejor du visar t.ex. de virkade stövlarna, så nu har jag skickat bilderna till deras mormor. Hoppas du får en skön dag och påskhelg. Vi hörs.

Svar: Va trevligt !! Visst är dom gulliga ! Och lättgjorda =)Jag ska ju vara i chatten hela helgen, så visst ska jag ha det bra =)
Trevlig Påsk till dej och de dina !! Ses i chatten
Lilian Larsson

Anonym
2015-04-13 @ 11:20:14

hej Lilan får se om detta funkar

bissan
2015-04-13 @ 11:22:25

det var jag som skrev förut tittat på mycket fina saker i din blogg

Svar: Heeej Bissan...roligt att Du kikade in =)
♥♥
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0