Sur som ättica

Jag måste iväg in till stan idag....Bobbi ska följa mej å göra ett nytt pass, mitt gamla gick ut för 15 år sedan. Det är väl inte de att jag ska ut å åka som e besvärligt =) Det är att ta kort !!!! Ser alltid ut som ett ufo....en idiot....svagsint person för dagen utsläppt från dårhuset för att ta kort !!! Sist jag gjorde pass så när jag lämnade fram korten fick den stackars kvinnliga polisen ett hysteriskt skratt anfall när hon såg bilderna....hon försökte tappert hålla sej men jag såg det började bli farligt för henne....(var rädd att hon skulle explodera) Så jag började skratta också så hon kunde släppa fram det..... men 20 minuter ! det var ju att ta i =)
 
 
 
 
Svennebanan
2015-07-31 @ 07:45:49

Numera tar man passfotot på polisstationen.

Svar: jaaaaa...jag vet. Hann ju inte dit för jag var tvungen köpa nytt modem.ska åka till polisen idag å fixa det.
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0