Sista dagen på året....

Kan 2016 bli ett bättre år ?...kan det blir bra år ? Ska man ställa så höga krav på året ? Eller ska kraven ställas till en själv kanske..... mm..... Jag tror jag ska göra som BMA ! I alla fall en månad utan socker. För att prova om jag kan....Jag trodde ju ALDRIG att jag skulle kunna sluta röka, men Si de har jag gjort =) Alla år tidigare så har jag vid denna tiden sagt nått korkat som .... -Nästa år ska bli BÄST !!! å sen satt mej ner och väntat på att det ska bli bra...eller kanske till och med BÄST =) Gammal och Vis som jag e nu då....;-) så får jag väl erkänna att det funkar nog inte så...jag får nog lov att anstränga mej lite också =) Så..... Upp till bevis ! Januari utan socker !!
 
Venus tycker det är för tidigt att börja göra Påsk saker....men, är väl aldrig för tidigt att göra ett par sånna här =)
 
 
 
 
Denna ungen vet vad som gäller =)
 
 
 
hahahaha....... ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0