häääärliga Söndag =)

I morrn reser jag bort....det ska bli gött .... tror jag ;-) Jag ska chatta idag ...... fred-Löred har jag gjort ett test. Ju mindre jag skriver, ju mindre tjafs å bråk blir det. Kan det vara rätt ?  Eller hade alla surå gnällisar annat att göra
fre-lör ?
 
Veckochans mästaren blev Pjåpen...Tjoohooo för det ♥♥
 
 

Lilla söta Mini med Moster Bobbi =) ♥ Hon blir sååå stor så fort. Jag fick igår en filmsnutt av Nisse då hon filmat Shirin som skrattar jätte mycket. Första gången somn hon skrattar så där =) Synd man inte kan lägga upp flimsnuttar här =)
 
Jag betalade för tre månader reklamfritt här...nu är den tiden slut...Vad tycker Ni ? Ska jag betala igen för att slippa reklamen ?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0