Torsdag igen då.....

Veckorna går fort....känns som jag går och lägger mej på måndag kväll och vaknar på fredag morron. Zooooegas står på bordet och jag är redo =) Var uppe så tidigt så inte ens Gunde ville vakna !!
Gunde är en illbatting ! Han fick Äpple igår......det tappade han på golvet, å förde ett herrans liv tills jag gick dit och tog upp det. Så satte jag mej igen....Då "tappade" han det igen !!! stimmade tills jag tog upp det. Så stog jag å väntade ....då hände inget =) Men Diiiirekt jag satt mej åkte äpplet i golvet =) Men si då fick det ligga....å han tjurade en bra stund när han fick hämta äpplet själv.
 
Som grädde på moset hoppade han omkring bland mitt garn en stund =)
 
 
 
Blir suddigt säger Bobbi när objektet inte vill STÅ STILL =) =) Att jag fick med han på bilden över huvud taget är Oootroligt =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0